سلام زندگی

سلام زندگی

در دلم عشق تو می ماند و من می میرم
عاقبت از غم تو ره به جنون می گیرم

چه کنم گر تو نباشی همه دنیای دلم؟
بخدا بی تو ز دیدار همه دلگیرم

تو چه گفتی به دلم؟ جز سخن مهر و وفا
من چه گفتم به تو؟ جز اینکه به غم زنجیرم

از تو آغاز شد و با تو به پایان برسد
این کتابی که مهیا شده از تقدیرم

......`*•.¸★★¸.•¨`*•.¸★`*•.¸★★¸.•¨`*•.¸★`*•.¸★
♥▬▬▬▬▬▐♣ شور و شادے و زندگے ♣▌▬▬▬▬▬♥
......`*•.¸★★¸.•¨`*•.¸★`*•.¸★★¸.•¨`*•.¸★`*•.¸

در چشمم

گناه سیبی ست

که تو چیدی

و من گردن گرفتم

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

 

بچه که بودیم معنی عشق چقدر ساده بود !
خیال می بافتیم بزرگسالی را ..

عاشقی را ..

بزرگ شدیم اما ......... حیف که معنای عشق از ما دور شد ..!!!

 

 

 

 

 

همه ماهر شده ا ند.....!

یک نفر هزاران نفر را با هم دوست دارد !

اما من ناشیا نه به یک نفر دل میبندم هزاران بار !

نفسم را بند می آورد نبودنت
بودنت را ندارم
خیالت برایم کافی است
چشمانم را میبندم
و تو را آرزو میکنم
کاش یکبار
فقط یکبار
برای من بودی...

گذشتن بی منت
ببخشیدن های پراز بغض، نادیده گرفتن های همیشگی و گریه های یواشکی شبانه....
تنها می تواند
کار یک زن باشد!

******************* تقدیم به تمامی مادران فداکار و مهربون

 

 

 

 

دلم تنگ شده برایت...

اما نمی شود بگویم از این دلتنگی..

دلتنگی را نشانت میدهم با این نوشته...

جایی می گذارم که شاید روزی از ان گذر کنی و بخوانی!!!

وکاش بدانی که مخاطب من تو بوده ای..

توییی که اگر اجازه داشتم به همه ی دنیا نشانت می دادم و به همه میگفتم:

او را نگاه کنید.... تمام دنیای من است.

کوتاه شود


لالا کن دختر زیبای شبنم.. بخواب تا رنگ بی مهری نبینی


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی